Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για τις ελληνο-ουκρανικές οικονομικές σχέσεις, το Ελληνο-Ουκρανικό Επιμελητήριο περνά σε νέα εποχή, με τη νέα διοίκησή του να αναλαμβάνει καθήκοντα με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ουκρανίας και τη δημιουργία νέων αναπτυξιακών προοπτικών για τις επιχειρήσεις των δύο χωρών.
Η νέα διοίκηση, που συγκροτήθηκε σε σώμα μετά τη Γενική Συνέλευση του Επιμελητηρίου, δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει το έργο των προηγούμενων ετών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε στρατηγικούς τομείς όπως η ενέργεια, η αγροδιατροφή, ο τουρισμός, οι κατασκευές, η ναυτιλία, η άμυνα και η τεχνολογία.
Ιδιαίτερο βάρος αναμένεται να δοθεί στην ενεργή συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων στην επόμενη ημέρα της Ουκρανίας και στις ευκαιρίες που αναμένεται να δημιουργηθούν στο πλαίσιο της ανασυγκρότησης της χώρας.
Ο νέος Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Νικόλαος Κωστόπουλος, ανέφερε ότι η νέα διοίκηση αναλαμβάνει με «υψηλό αίσθημα ευθύνης» και με ξεκάθαρο στόχο να καταστήσει το Επιμελητήριο «την πιο ισχυρή γέφυρα συνεργασίας μεταξύ των επιχειρηματικών κοινοτήτων Ελλάδας και Ουκρανίας».
Όπως σημείωσε, η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει στρατηγικό ρόλο στην οικονομική επανεκκίνηση της Ουκρανίας, ενώ το Επιμελητήριο φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως βασικός καταλύτης για την ενίσχυση των εμπορικών ροών, των επενδύσεων και των επιχειρηματικών συνεργασιών.
Από την πλευρά του, ο νέος Γενικός Γραμματέας, Νικόλας Κανελλόπουλος, τόνισε ότι βασική προτεραιότητα της νέας διοίκησης είναι η μετατροπή του Επιμελητηρίου σε ένα ουσιαστικό εργαλείο υποστήριξης για επιχειρηματίες και επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν δραστηριότητα στις δύο χώρες.
Στο πλαίσιο αυτό, η νέα διοίκηση σχεδιάζει σειρά πρωτοβουλιών που περιλαμβάνουν επιχειρηματικές αποστολές, διμερή φόρουμ, εκδηλώσεις δικτύωσης, αλλά και εξειδικευμένη ενημέρωση και συμβουλευτική υποστήριξη προς τα μέλη του Επιμελητηρίου.
Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνο-Ουκρανικού Επιμελητηρίου αποτελείται από τους:
- Πρόεδρος: Νικόλαος Κωστόπουλος
- Α’ Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Τασσιόπουλος
- Β’ Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Γαλάνης
- Γ’ Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Παπαϊωάννου
- Γενικός Γραμματέας: Νικόλας Κανελλόπουλος
- Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Βαρυμποπιώτης
- Οικονομικός Επόπτης: Άγγελος Φιλιππίδης
- Μέλη: Βασίλειος Τσατλακίδης, Γεώργιος Καλαβρουζιώτης, Δημήτριος Μπαλής και Ζαχαρίας Σαρρής.
Επίτιμος Πρόεδρος ο Ιωάννης Πολυχρονόπουλος
Παράλληλα, η νέα διοίκηση απέτισε φόρο τιμής στον απερχόμενο Πρόεδρο Ιωάννη Πολυχρονόπουλο για τη μακρόχρονη προσφορά του στον θεσμό και στις ελληνο-ουκρανικές σχέσεις.
Με ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, ο κ. Πολυχρονόπουλος ανακηρύχθηκε Επίτιμος Πρόεδρος του Ελληνο-Ουκρανικού Επιμελητηρίου, ως αναγνώριση της συμβολής του στην εδραίωση του Επιμελητηρίου ως σημαντικού φορέα επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.
Η νέα διοίκηση υπογραμμίζει ότι το έργο της απερχόμενης ηγεσίας αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη και σταθερή βάση για τη συνέχεια της αναπτυξιακής πορείας του Επιμελητηρίου σε μια περίοδο γεωπολιτικών εξελίξεων αλλά και σημαντικών επιχειρηματικών προοπτικών στην ευρύτερη περιοχή.


