e-Προτεραιότητα στο Νοσοκομείο Παίδων
Μειώνει αισθητά το χρόνο αναμονής στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης η νέα υπηρεσία, η οποία ειδοποιεί τους γονείς που έχουν εκδόσει ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας, με ένα μήνυμα στο κινητό ή στο email τους, πότε θα τους δεχτεί ο γιατρός.
Στην e-Προτεραιότητα, οι γονείς απλά δηλώνουν την περιοχή από την οποία θα ξεκινήσουν και το σύστημα θα υπολογίσει την απόσταση και τον χρόνο μετακίνησης που θα χρειαστούν, και θα τους ενημερώσει εγκαίρως.
Οπως ανέφερε ο προϊστάμενος του τμήματος εξωτερικών ιατρείων του νοσοκομείου και εμπνευστής αυτής την υπηρεσίας Γιώργος Ζαγκαβιέρος, έως σήμερα έχουν εκδοθεί 700 ηλεκτρονικά εισιτήρια προτεραιότητας, ενώ ημέρα με την ημέρα αυξάνει και ο αριθμός των γονέων που μαθαίνουν γι’ αυτή τη νέα υπηρεσία. «Πλέον δεν περνάει ημέρα που να μην εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια και οι χρήστες της υπηρεσίες δηλώνουν ενθουσιασμένοι», σημειώνει ο κ. Ζαγκαβιέρος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, εκτός από τη μείωση του χρόνου αναμονής εντός του νοσοκομείου, η νέα υπηρεσία βοηθάει τους γονείς να προγραμματίζουν τον χρόνο τους καλύτερα, το άρρωστο παιδί να αισθανθεί πιο άνετα, ενώ μειώνει και τη μεταδοτικότητα των αερογενώς μεταδιδόμενων λοιμώξεων. Από την άλλη, βοηθάει και το ίδιο το νοσοκομείο να διαχειριστεί καλύτερα τη ζήτηση των υπηρεσιών υγείας.
Για τη νέα αυτή υπηρεσία, το νοσοκομείο την προηγούμενη Πέμπτη έλαβε το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στην κατηγορία «Καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός)», όπου βρέθηκε να ανταγωνίζεται μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. «Θεωρούμε το βραβείο αυτό πολύ μεγάλη επιβράβευση», σημείωσε ο αναπληρωτής διοικητής του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης Ευάγγελος Τριγώνης και πρόσθεσε: «Είναι ένας τρόπος προβολής του έργου των δημόσιων νοσοκομείων που δίνουν σημασία στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες».