Στον πενταψήφιο αριθμό 11322 μπορούν πλέον να καλούν οι καταναλωτές που θέλουν να ενημερωθούν για θέματα που σχετίζονται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αττική.
Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας Διανομής Αερίου (ΕΔΑ) Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Μέσω του συγκεκριμένου τηλεφωνικού κέντρου οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με το κέντρο άμεσης επέμβασης για να αναφέρουν κάποια τεχνική βλάβη, όπως, επίσης, να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα δικτύου φυσικού αερίου στην περιοχή τους, τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο διανομής, τις προσφορές που ισχύουν, χρήσιμες συμβουλές για την εγκατάσταση θέρμανσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπορικών συνεργατών της εταιρείας.