tim-cook-is-already-subtly-telling-people-why-we-need-an-ipad-pro.jpg

H Apple μπορεί να χάνει στο “Χάρισμα” αλλά κερδίζει στο “Κουράγιο”

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ UPD 12:09 Δημιουργία 10/03/18, 02:21

[ad_1]

Το Χάρισμα κάποιου ή μιας εταιρείας είναι ίσως κάτι δύσκολο για κάποιον να το κρίνει αλλά όπως και να το έχει η Apple φαίνεται πως δεν το έχει ή δεν το έχει τόσο όσο η Amazon και η Google.


“Εντυπωσιακή ελκυστικότητα ή γοητεία που μπορεί να εμπνεύσει αφοσίωση σε άλλους” είναι ένας ορισμός του χαρίσματος. Μιας και και η Apple είναι γνωστό για τους οπαδούς που συγκεντρώνει σε κάθε άκρη της γης θα περίμενε κάποιος πως σε αυτή την νέα έρευνα που μετράει το πόσο χαρισματικές είναι οι εταιρείες, πως θα ερχόταν πρώτη. Πάρα αυτά η Apple κατέλαβε την 8η θέση.


Για την δημιουργία του The Charisma Index, ερευνητές ρώτησαν ανθρώπους τόσο από την Αμερική όσο και από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες με επίκεντρο πάντα της έρευνας γνωστές εταιρείες. Οι ερωτήσεις είχαν να κάνουν με το κουράγιο που επιδεικνύει η εταιρεία, την γενναιοδωρία αλλά και την ακεραιότητα. Άλλες ερωτήσεις είχαν να κάνουν με την συνείδηση μιας εταιρείας καθώς και τον σκοπό. Στην συνέχεια όλα τα αποτελέσματα των απαντήσεων ενώθηκαν και έτσι προέκυψε ο μετρητής χαρίσματος για κάθε μια εταιρεία.


Η Amazon τα πήγε άριστα και ήρθε πρώτη στην λίστα αυτή με την Google να ακολουθεί στην δεύτερη θέση. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Hershey, Lego και Netflix.


Στην ερώτηση για το “αν η εταιρεία δεν φοβάται να καινοτομήσει, δεν αντιγράφει άλλους και δεν επαναπαύεται στα υπάρχον δεδομένα” η Apple τα πήγε άριστα και αυτό μεταφράστηκε ως το κουράγιο μιας εταιρείας.


Ο Tim Cook και η Apple τα πήγαν εξίσου καλά στο “αν η εταιρεία γνωρίζει τις αξίες της και το που πηγαίνει” με αυτό να μεταφράζεται ως ο σκοπός μιας εταιρείας.


Εκεί που έχασε πόντους η Apple ήταν στην γενναιοδωρία. Επίσης δύο άλλες ερωτήσεις στις οποίες επίσης έχασε έδαφος και θα πρέπει να προβληματίσουν την εταιρεία ήταν για το κατά πόσο καταλαβαίνει τους καταναλωτές και τους παρουσιάζει αυτό που θέλουν καθώς και για το πόσο απογοητεύει τους καταναλωτές της μη τηρώντας τις υποσχέσεις της.




[ad_2]

Source link

Αν σου άρεσε κάνε