Το Facebook αλλάζει (ξανά) την εμφάνισή του
Η πρώτη αλλαγή που κάνει το Facebook στην εμφάνισή του, αφορά το News Feed στο οποίο πλέον βλέπουμε το κείμενο να έχει πλέον τον κυρίαρχο ρόλο και να “φεύγει” τελείως η μπλε μπάρα που υπήρχε στο επάνω μέρος.
Επίσης τα εικονίδια στο προφίλ είναι πλέον όπως είναι και στην εφαρμογή του Facebook Messenger ενώ τα reaction buttons καθώς και τα κουμπιά Comment και Share κάτω από τα posts έχουν μεγαλώσει για να μπορούν οι χρήστες να τα πατούν πιο εύκολα.
Εκτός όμως από το News Feed αλλαγές στο σχεδιασμό βλέπουμε και στα link previews τα οποία πλέον έχουν γίνει πιο εύκολα στην ανάγνωσή τους, ενώ και τα σχόλια αλλάζουν και πλέον μπορεί να ξεχωρίζει κάποιος τα αρχικά σχόλια από τις απαντήσεις.
Φυσικά οι αλλαγές που κάνει το Facebook δεν αφορούν μόνο τον σχεδιασμό του αφού προσθέτει και μερικές λειτουργίες στην κάμερα, επιτρέποντας πλέον την άμεση δημιουργία GIF εικόνων, κάτι που θυμίζει λιγάκι το Boomerang στο Instagram, ενώ πλέον υπάρχει η δυνατότητα όταν τρέχει ο χρήστης ένα Live video να μπορεί να δημιουργεί φωτογραφίες και να βάζει κείμενο και στη συνέχεια να τα μοιράζεται στα Facebook Stories ή στο News Feed.
Τέλος, οι αλλαγές όπως έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια με το Facebook είναι ήδη διαθέσιμες σε κάποιους χρήστες.