Mastercard biometrics: Επίσημα από τον Απρίλιο του 2019
[ad_1]
Η Mastercard ανακοίνωσε ότι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση biometrics, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή αναγνώριση προσώπου, ως τρόπο ταυτοποίησης κατά την διάρκεια των αγορών τους με τη Mastercard, από τον Απρίλιο του 2019.
Η αυξημένη διαθεσιμότητα των βιομετρικών δυνατοτήτων σε tablets και smartphones, καθώς και οι νέες κανονιστικές ρυθμίσεις της ΕΕ για ισχυρό έλεγχο ταυτότητας, αποδεικνύουν ότι είναι μια κατάλληλη χρονικά στιγμή για την παροχή λύσεων βιομετρικής επικύρωσης στις ψηφιακές πληρωμές.
Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών -93%- προτιμά τη χρήση biometrics αντί των κωδικών πρόσβασης για την επικύρωση πληρωμών και, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης σε συνεργασία με τη Mastercard, το 92% των επαγγελματιών του τραπεζικού κλάδου επίσης επιθυμεί την υιοθέτηση βιομετρικών λύσεων. Οι τράπεζες αναφέρουν επίσης ότι, όταν χρησιμοποιείται ένας τέτοιος βιομετρικός έλεγχος ταυτότητας, οι πελάτες είναι περισσότερο πρόθυμοι να προχωρήσουν με την αγορά τους. Τα ποσοστά εγκατάλειψης μιας πιθανής αγοράς μπορούν να μειωθούν έως και 70% σε σύγκριση με άλλες μεθόδους -όπως το One Time Password που αποστέλλεται μέσω SMS- γεγονός που αντανακλά την πολύ βελτιωμένη εμπειρία των χρηστών.
Οι υπάρχουσες μέθοδοι για την ταυτοποίηση των στοιχείων online μπορούν να απομακρύνουν τους δυνητικούς αγοραστές από την ιστοσελίδα ενός εμπόρου, εάν είναι χρονοβόρες ή σύνθετες. Ένας τρόπος για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος είναι ο καταναλωτής να μη χρειάζεται πια να θυμάται κωδικούς πρόσβασης αλλά να ταυτοποιείται με αυτά που πραγματικά είναι (βιομετρικά στοιχεία).
Το Mastercard Identity Check διατίθεται σήμερα σε όλο τον κόσμο και είναι μια λύση ελέγχου ταυτότητας που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν βιομετρικά αναγνωριστικά στοιχεία -όπως δακτυλικό αποτύπωμα, αναγνώριση της ίριδας του ματιού και αναγνώριση προσώπου- για να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους, χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή κατά την διάρκεια των ηλεκτρονικών αγορών και των τραπεζικών συναλλαγών τους. Η λύση αυτή επιταχύνει αισθητά την εμπειρία της ψηφιακής ολοκλήρωσης της συναλλαγής (checkout) και βελτιώνει την ασφάλεια, παρέχοντας μια απρόσκοπτη εμπειρία checkout που μειώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης της εν λόγω αγοράς.
[ad_2]
Source link