kostis-xatzidakis-nd-dimosia-erga

Υψηλοί τόνοι Χατζηδάκη κατά της κυβέρνησης για τα δημόσια έργα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ UPD 06:43 Δημιουργία 22/03/18, 11:47
Με αφορμή την έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της ΕΕ για τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους.

Τα πυρά του κατά της κυβέρνησης με αφορμή τα μεγάλα δημόσια έργα έστρεψε ο Κωστής Χατζηδάκης, με σχετική δήλωση που εξέδωσε το πρωί της Πέμπτης.

Ειδικότερα, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, με αφορμή τη χθεσινή έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τα οδικά έργα, αναφέρει πως η ΝΔ στις περιόδους 2000-2004 και 2009-2011 ήταν στην αντιπολίτευση και είχε κατ' επανάληψη ασκήσει σκληρή κριτική σε σχέση με την πολιτική στα δημόσια έργα. «Ας μην καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ πράγματα, τα οποία είχαμε πρώτοι καταγγείλει εμείς. Όσον αφορά δε τον κ. Σπίρτζη, του υπενθυμίζουμε απλώς ότι καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου 2000-2014 ήταν προβεβλημένο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Επομένως, τι παριστάνει σήμερα με τις καταγγελίες;» διερωτάται ο κ. Χατζηδάκης.

Όπως αναφέρει ο κ. Χατζηδάκης, το 2007 υπογράφηκαν από την κυβέρνηση Καραμανλή και με υπουργό τον κ. Σουφλιά οι συμβάσεις παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, οι οποίες ψηφίστηκαν από τη Βουλή με ευρύτατη πλειοψηφία. «Είναι έργα πνοής, ορισμένα εκ των οποίων εγκαινιάστηκαν διθυραμβικά από τον ίδιο τον κ. Τσίπρα. Ας επιλέξουν, λοιπόν, αν τα εκθειάζουν ή τα καταγγέλλουν» τόνισε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως το 2012-2013, η κυβέρνηση Σαμαρά κατόρθωσε, σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να πετύχει την επανεκκίνηση των έργων αυτών, που -λόγω της μεγάλης κρίσης- είχαν ουσιαστικά σταματήσει. «Εάν η επανεκκίνηση δεν επιτυγχανόταν, τα έργα δεν θα είχαν ολοκληρωθεί και θα είχαν καταβληθεί ποινικές ρήτρες αρκετών δισ. Άρα τα χιλιόμετρα που θα είχαν κατασκευαστεί, θα ήταν τελικά πολύ λιγότερα και το κόστος τους θα ήταν αναλογικά πολύ μεγαλύτερο» δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης και κατέληξε: «Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, που σήμερα παριστάνει τον τιμητή για τα δημόσια έργα, ευθύνεται -λόγω της περιβόητης διαπραγμάτευσης Βαρουφάκη του σκουπίσματος των ταμειακών διαθεσίμων του Δημοσίου και των capital controls- για τη διακοπή των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους το 2015. Ως αποτέλεσμα αυτών των επιλογών, ο κ. Σπίρτζης έδωσε "πανωπροίκι" 500 εκατ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν. Κρείττον το σιγάν, λοιπόν».

Αν σου άρεσε κάνε