tsipras-gerobasili-spirtzis

«Πόλεμος» και με τη Fraport για τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ UPD 06:43 Δημιουργία 12/09/17, 14:18
Εν μέσω διεθνούς «κατακραυγής» για την αποχώρηση της Eldorado από τη χώρα μας, με ξεκάθαρες αιχμές κατά της ελληνικής κυβέρνησης για «σαμποτάζ» των ξένων επενδύσεων, ενώ η Αθήνα διαμηνύει πως «διψάει» γι’ αυτές, το υπουργείο Μεταφορών «κοντράρεται» με τη Fraport, την ώρα που η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έχει «εκτιναχθεί».

Η σύγκρουση ανάμεσα στις δύο πλευρές οφείλεται στη διαφωνία τους για το πότε θα ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης  των δύο διαδρόμων προσαπογειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία».

Αν και τόσο η Fraport όσο και οι τοπικές Αρχές στη Θεσσαλονίκη χτυπούν «καμπανάκι» πως αν τα έργα υλοποιηθούν από την αρχή Οκτωβρίου, τότε θα σημειωθεί δραματική μείωση στην επιβατική κίνηση, εντούτοις το υπουργείο Μεταφορών απαντά και στις δύο πλευρές να αρκεστούν στις αρμοδιότητές τους.

Ο κ. Σπίρζτης, πάντως εν μέσω πολλαπλών επιθέσεων κατά της κυβέρνησης για την υπόθεση Eldorado, τα’ βαλε και με τη Fraport, κάνοντας λόγο για βρώμικες τουαλέτες στα αεροδρόμια.

«Η κοινοπραξία μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής» σημείωσε ο υπουργός, μιλώντας στο ρ/σ «Πρακτορείο».

Όπως υποστήριξε, σχολιάζοντας δημοσιεύματα που αναφέρονται σε τριβές στις σχέσεις της γερμανικής εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο, με επίμαχο ζήτημα τα έργα αναβάθμισης στους διαδρόμους απο-προσγειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία», η Fraport «δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας».

«Η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν», υποστήριξε, καλώντας την εταιρεία «να καταλάβει ότι είναι μια εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων, δεν είναι μια εταιρεία που θα πει στη χώρα τι έργα να κάνει και ποια δεν θα κάνει». «Να αφήσει τις διάφορες παρατηρήσεις για το πώς και τα ποια έργα θα γίνουν, καθώς τα έργα αυτά είναι στη σύμβαση και είναι υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου, είναι συγχρηματοδοτούμενα έργα και έχουν εγκριθεί και οι μελέτες και τα χρονοδιαγράμματα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους φορείς, που τα επιβλέπουν», πρόσθεσε.

Ο υπουργός διευκρίνισε πως, αν υπάρχει κάποιο άλλο αίτημα από την πλευρά της εταιρείας, «υπάρχει η διαδικασία μέσα στη σύμβασή τους για επίλυση των διαφορών». «Πριν λίγους μήνες η Fraport ήταν εκείνη που παρακαλούσε να μην συνεχιστούν τα έργα και να πάνε λίγο πίσω, για να μπορέσει να λειτουργήσει τους τουριστικούς μήνες το αεροδρόμιο. Τι άλλαξε; Γιατί δεν είπε πριν λίγους μήνες να ακυρωθεί και να μη συνεχιστεί το έργο;», διερωτήθηκε για να συμπληρώσει: «Όταν έδωσε την προσφορά της, ή όταν ήταν να γίνει η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων, δεν έκανε καμία παρατήρηση για το έργο, όταν είχε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή της και στα χέρια της, όταν είχε πρόσβαση στα αεροδρόμια, όταν έκανε όποια μέτρηση ήθελε, όταν μπορούσε να πάρει όποιες μελέτες ήθελε…».

Αν σου άρεσε κάνε