Έθεσε το δίλημμα της κάλπης: Νέες περιπέτειες ή αυτοδύναμη Ελλάδα
Το δίλημμα της κάλπης έθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, από το βήμα του συνεδρίου Export Summit VII του Συνδέσμου Εξαγωγέων στη Θεσσαλονίκη ενώ συνόψισε το στρατηγικό σχέδιο της ΝΔ για την ανάδειξη του brand «Μακεδονία».
«Στις 7 Ιουλίου οι Έλληνες θα αποφασίσουν αν θα μπουν σε νέες περιπέτειες με άγνωστη κατάληξη ή αν θα προχωρήσουμε μπροστά με αλήθεια και ανάπτυξη», ανέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ και συνόψισε το διακύβευμα των εθνικών εκλογών ως εξής: «Νέες περιπέτειες ή ισχυρή ανάπτυξη και αυτοδύναμη Ελλάδα!». «Είμαι σίγουρος ότι θα επιλέξουν την ισχυρή ανάπτυξη», υπογράμμισε.
Για τον Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως αντί να απολογηθεί επιχειρεί να διαστρεβλώσει τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας, για την οποία σημείωσε ότι λέει «όχι» στις εκλογές του φανατισμού και των συνθημάτων, ενώ σημείωσε πως «ο απερχόμενος πρωθυπουργός βάφτισε πρόγραμμα ένα σύνολο από θολά μέτρα, άλλα εκ των οποίων τα είχε ο ίδιος ακυρώσει στη Βουλή, άλλα τα είχε υποσχεθεί από το 2015».
Αναφερόμενος στο οικονομικό πρόγραμμα της ΝΔ τόνισε ότι αποτελεί κεντρικό βραχίονα οι εξαγωγές και η εξωστρέφεια και ξεκαθάρισε πως «τα περιττά γραφειοκρατικά εμπόδια θα σαρωθούν και επιτέλους η ελληνική επιχειρηματικότητα θα αφεθεί ελεύθερη να δημιουργεί προστιθέμενη αξία, πλούτο και κυρίως πολλές νέες δουλειές».
«Θα στηρίξουμε τις επενδύσεις με μια πραγματική αποκατάσταση της ρευστότητας«, συμπλήρωσε και σημείωσε ότι θεωρεί αυτονόητο «ότι θα τηρείται απαρέγκλιτα η εργατική νομοθεσία». «Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ενθαρρυνθούν από το κράτος να δίνουν πρόσθετες παροχές στους εργαζόμενους», πρόσθεσε και επισήμανε ότι θα αποτέλεσε μέριμνά του «να προχωρήσουν έργα συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που αφορούν τη δημιουργία νέων σχολείων».
Προτεραιότητά η ανάδειξη του brand Μακεδονία
«Είναι πολλές οι δυνατότητες που έχουμε ως προς την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου», υπογράμμισε ακόμα και απευθυνόμενους στους παραγωγούς της Μακεδονίας τους διαβεβαίωσε ότι αποτελεί για τον ίδιο «προτεραιότητά η ανάδειξη του brand Μακεδονία και στόχος να δηλώνει όχι μόνο έναν τόπο με ξεχωριστή ιστορία και πολιτισμό, αλλά και την παραγωγή υψηλής ποιότητας γεωργικών και βιομηχανικών προϊόντων»
«Καλά οργανωμένη διεθνή εκστρατεία επικοινωνίας σε ολόκληρο τον κόσμο για την ανάδειξη της πραγματικής Μακεδονίας, της αληθινής Μακεδονίας, της αυθεντικής Μακεδονίας», ανήγγειλε με στόχο, όπως τόνισε, «το brand Μακεδονία να γίνει ένας πόλος έλξης επενδυτών, επισκεπτών και καταναλωτών και να αποτελέσει κινητήριο μοχλό εξωστρέφειας για ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα».
Μιλώντας για τη ΔΕΘ σημείωσε ότι πρέπει να αναπτυχθεί επιτέλους στη Θεσσαλονίκη μια πραγματική ζώνη καινοτομίας. «Θα αναβαθμίσουμε και τη ΔΕΘ. Χρειάζεται έναν σημαντικό στρατηγικό επενδυτή», ανέφερε.
«Η ΝΔ βαδίζει με αισιοδοξία προς τις επερχόμενες εθνικές εκλογές. Εφόσον μας εμπιστευτεί ο ελληνικός λαός, ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος. Είναι δυστυχώς σπαρμένος με πολλές νάρκες που αφήνει πίσω της η απερχόμενη κυβέρνηση», τόνισε και πρόσθεσε πως στις 26 Μαΐου οι πολίτες «έστειλαν ένα πρώτο βροντερό μήνυμα ελπίδας». «Έβαλαν όμως μόνο την πρώτη μονογραφή για την πολιτική αλλαγή. Στις 7 Ιουλίου τους ζητώ να βάλουν την οριστική υπογραφή τους».
Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη «δεν υπάρχουν περιθώρια ούτε για χαμένες ψήφους ούτε για πειράματα σε μικρότερα κόμματα. Η ώρα της ευθύνης, της συστράτευσης είναι τώρα» και υπογράμμισε ότι «στις 7 Ιουλίου χρειάζεται μια ισχυρή εντολή για σταθερή κυβέρνηση. Μόνο έτσι στις 8 Ιουλίου θα είναι μια πραγματική αυτοδύναμη χώρα».