Νέα «επίθεση φιλίας» από τον Σπίρτζη στο ΚΙΝΑΛ
Συνέχεια στα καλέσματα προς την ηγεσία του Κινήματος Αλλαγής για συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ έδωσε τη Δευτέρα ο Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών στον Alpha.
Όπως είπε, «η πλειοψηφία των πολιτών και πάρα πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, είναι στο ΣΥΡΙΖΑ. Και είναι να απορεί κανείς, πως ακόμη και μετά το δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, το ΚΙΝΑΛ, αντί να δει ποιος είναι ο κίνδυνος σε σχέση με μία νεοφιλελεύθερη πολιτική που δεν την κρύβουν, προς τιμή της, η Νέα Δημοκρατία και ο κ. Μητσοτάκης, μένει προσκολλημένο σε μία αντίληψη, σε μία πολιτική τακτική να θέλει να χτυπήσει τον Αλέξη Τσίπρα, και την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ακόμη, ότι η διαφορά με τη ΝΔ μπορεί να γυρίσει, κι αυτό, μπορεί να συμβεί και με τη σύγκριση πάνω στις προγραμματικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και της Ν.Δ, οι οποίες όπως τόνισε, είναι «τελείως διαφορετικές και διακριτές». Και, όπως είπε χαρακτηριστικά, ο τρόπος που αυτές θα αναδεικνύονταν για να αποφασίσει στη συνέχεια ο ελληνικός λαός, θα ήταν, να γίνει μία μεγάλη συζήτηση πάνω στις προγραμματικές θέσεις, στα εξειδικευμένα προγράμματα, για μία σειρά από θέματα που αφορούν το αύριο και την ανάπτυξη της χώρας, και τη στάση που θα κρατήσει η χώρα σε αυτά τα κρίσιμα θέματα.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Σπίρτζης, πρόκειται κυρίως «για τα οικονομικά θέματα που συζητούνται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τα οποία θα καθορίζουν πολύ σημαντικές πτυχές τόσο ανάπτυξης όσο και της καθημερινότητά μας». Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πού θα είναι υποψήφιος, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι κατεβαίνει στην Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής, για την οποία, είπε, ότι «είναι μία Περιφέρεια που έχει πολλά προβλήματα, έχει μεγάλη κοινωνική διαστρωμάτωση και χωροταξικό χάος. Και πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη προσπάθεια σε συγκεκριμένες περιοχές ώστε να αποκτήσουν άλλου είδους χαρακτηριστικά, άλλες υποδομές, άλλη ποιότητα ζωής, για να υπάρξει μια ομοιογένεια. Είναι μία πολύ μεγάλη περιφέρεια, με καταπληκτικούς ανθρώπους», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης στα έργα που υλοποίησε ηκΚυβέρνηση, μεταξύ των οποίων είναι ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας, αλλά και η επικείμενη ολοκλήρωση εντός του προγραμματισμένου χρονοδιαγράμματος του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έργα, τα οποία, όπως είπε, είχαν σύνθετα προβλήματα και παρέμεναν βαλτωμένα. Υπογράμμισε ότι το Δημόσιο ήταν υπόχρεο σε αποζημιώσεις 1,5 δισ. μόνο για τους αυτοκινητοδρόμους. Για το Μετρό Θεσσαλονίκης ανέφερε, ότι η σύμβαση του έργου ανέρχονταν σε 900 εκατ. και είχε υλοποιηθεί μετά από πάρα πολλά χρόνια το 30%, οι διεκδικήσεις ανέρχονταν 1,15 δισ. Τόνισε ότι η σημερινή κυβέρνηση άλλαξε το θεσμικό πλαίσιο για τις δημόσιες συμβάσεις και τις παραχωρήσεις, και πλέον δεν θα δημιουργούνται στον προγραμματισμό και την υλοποίηση των έργων της χώρας οι στρεβλώσεις που κρατούσαν τα έργα ανολοκλήρωτα: «Πλέον για να ξεκινήσει ένα έργο, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές εργασίες. Το γεγονός, για τον αν πέρασε στην κοινωνία, η δουλειά που έγινε από την κυβέρνηση όσον αφορά την ολοκλήρωση και την υλοποίηση των έργων, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Σηκώσαμε τα μανίκια και δουλέψαμε για να ολοκληρώσουμε έργα σε πολλές δύσκολες συνθήκες, έργα, που δεν ολοκληρώθηκαν στον παρελθόν, όταν τα λεφτά δίνονταν στη χώρα απλόχερα. Δεν κοιτάξαμε στην καθημερινή μας πολιτική να ενημερώσουμε τους πολίτες τι κάναμε και πώς το κάναμε», κατέληξε.