Νέο στίγμα στη «γαλάζια» προεκλογική καμπάνια
Ενότητα είναι το κυρίαρχο μήνυμα, που εκπέμπει η ΝΔ, κάνοντας λόγο για μία μεγάλη πολιτική αλλαγή στη χώρα, δίνοντας το στίγμα της για τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου.
Στην τελική ευθεία προς τις κάλπες, το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη αλλάζει το μοτίβο της προεκλογικής του καμπάνιας.
Στο πλαίσιο αυτό, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις, η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μία σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από την Πειραιώς, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ' ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού σχεδίου του, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.
Αυτή η επιλογή, αν και φαντάζει παράδοξη για τα προεκλογικά ειωθότα της χώρας μας, δεν είναι ξένη στη ΝΔ, σύμφωνα με τη ΝΔ: «Ο κ. Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν τον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με τη μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους».
Η στόχευση της ΝΔ είναι να απευθυνθεί όχι μόνο σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν, δηλαδή, όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίες όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να τις υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν.
Παράλληλα, στην Πειραιώς προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας, όπως λένε στην Πειραιώς, προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά, τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.
Το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης, που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες, ήταν μία δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια του κόμματος στο ίντερνετ, ενώ ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ακόμη ένα νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.