Μητσοτάκης: Τα «όπλα», το διακύβευμα και τα μεγάλα στοιχήματα στο παρά πέντε της αναμέτρησης
Στη Θεσσαλονίκη «κλείνει» απόψε την προεκλογική του καμπάνια ο Κυριάκος Μητσοτάκης, επιδιώκοντας να κεφαλαιοποιήσει τα πολιτικά οφέλη, που προέκυψαν από τους χειρισμούς της κυβέρνησης ως προς το Σκοπιανό.
Στην ανοιχτή συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι και παρουσία των δύο πρώην πρωθυπουργών κ.κ. Καραμανλή και Σαμαρά, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα ζητήσει ψήφο για την πολιτική αλλαγή στη χώρα. Θα τονίσει ότι το διακύβευμα των εκλογών της ερχόμενης Κυριακής αφορά την πορεία του τόπου και τα διλήμματα της στασιμότητας έναντι της ανάπτυξης, του κρατισμού έναντι της στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της τόνωσης της απασχόλησης, των επιδομάτων έναντι των σταθερών αμοιβών.
Ξεχωριστό κεφάλαιο στην αποψινή, τελευταία προεκλογική του ομιλία θα αποτελέσει το ζήτημα των Σκοπίων και η συμφωνία των Πρεσπών. Ο κ. Μητσοτάκης θα επιμείνει ότι η ΝΔ θα αξιοποιήσει την πορεία της γειτονικής χώρας προς την ΕΕ, προκειμένου να αλλάξει τη συμφωνία, θα καταγγείλει την κυβέρνηση ότι δεν υπερασπίστηκε τα εθνικά συμφέροντα και πως αφήνει πίσω της τεράστιες εκκρεμότητες, με κυρίαρχη εκείνη του αλυτρωτισμού των γειτόνων.
Ο κ. Μητσοτάκης κλείνει αυτή την προεκλογική καμπάνια, έχοντας δύο σημαντικά όπλα στην φαρέτρα του :
-Την εικόνα της ενότητας στην κορυφή και στη βάση του κόμματός του, γεγονός που πιστοποιήθηκε από τις διαδοχικές παρεμβάσεις των δυο πρώην πρωθυπουργών και την κοινή παρουσία τους στις μεγάλες συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
-Το σαφές δημοσκοπικό προβάδισμα που εμφανίζεται σε όλες τις έρευνες μέχρι και σήμερα. Χθες, σε νέα μέτρηση (εταιρεία pulse για τον ΣΚΑΪ) η ΝΔ προηγείται με ποσοστό 7% έναντι του ΣΥΡΙΖΑ. Όλες οι υπόλοιπες έρευνες εμφανίζουν προβάδισμα, που κυμαίνεται από το 6% έως το 8% υπέρ της ΝΔ.
Επίσης, παρά την αύξηση της συσπείρωσης των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ διατηρεί το προβάδισμα της σε αυτά, διότι δείχνει να έχει διείσδυση στους χώρους του ΚΙΝΑΛ και του Ποταμιού. Από τα δεξιά της δεν φαίνεται να αντιμετωπίζει τελικά, ουσιαστικό πρόβλημα, καθώς όλα τα νέα κόμματα κινούνται γύρω στη μονάδα.
Σε επίπεδο διαφήμισης, επικεντρώνεται στο πρόσωπο του κ. Μητσοτάκη και στην θετική ατζέντα που περιλαμβάνει τις θέσεις του για μείωση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών, ασφάλεια και τόνωση της απασχόλησης.