Απάντηση δίνει το Υπουργείο Οικονομικών σε όσους καταγγέλλουν οτι αδυνατούν να εισπράξουν το κοινωνικό μέρισμα, λόγω δεσμευμένου λογαριασμού.
Όπως σημειώνει το ΥΠΟΙΚ:
«Έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά από δικαιούχους του κοινωνικού μερίσματος που δεν μπόρεσαν να εισπράξουν το ποσό που τους αναλογεί λόγω δέσμευσης των λογαριασμών τους.
Υπενθυμίζεται ότι το κοινωνικό μέρισμα είναι ακατάσχετο, συνεπώς οι τράπεζες υποχρεούνται να το αποδώσουν στους δικαιούχους.
Σε περίπτωση που οι δικαιούχοι, λόγω δέσμευσης λογαριασμού για οποιαδήποτε αιτία, δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη του ποσού από το ΑΤΜ, θα πρέπει να απευθυνθούν στα ταμεία της τράπεζάς τους και να κάνουν άμεσα την ανάληψη από εκεί».