«Πλώρη» για την πρωτιά βάζει η Κρι-Κρι με το «στραγγιστό και αγαπημένο»
Στόχος της γνωστής σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας είναι να επεκτείνει την παρουσία της με τα δικά της εμπορικά σήματα σε σε όσες χώρες δραστηριοποιείται σήμερα μόνο μέσω ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Παναγιώτη Τσινάβο, το «στραγγιστό και αγαπημένο θα βάλει τις βάσεις, προκειμένου η ΚΡΙ-ΚΡΙ να αποκτήσει την πρώτη θέση στην εγχώρια αγορά».
Κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης Τύπου, ο κ. Τσινάβος αναφέρθηκε στα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, που υπάρχουν για την εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά ελληνικού γιαουρτιού, καθώς αυτή προσεγγίζει το ένα δισ. ευρώ και μόνο ένα μικρό κομμάτι της συγκεκριμένης ζήτησης παράγεται στην Ελλάδα.
Σήμερα, η ΚΡΙ ΚΡΙ βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά γιαούρτης με μερίδιο 14,2% και στην αγορά παγωτού, με μερίδιο 15,2%.
Με την «κορυφή» να παραμένει ο στόχος της εισηγμένης, για φέτος αναμένονται πωλήσεις 81 εκατ. ευρώ έναντι 67 εκατ. ευρώ το 2016, με τις εξαγωγές να κινούνται στα 24 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 30% του τζίρου.