Η ανατρεπτική ταινία-καμπάνια του ΕΟΤ: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα;»
Με μια ανατρεπτική ταινία και το μήνυμα «Ελλάδα... διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», θα προβάλλει ο ΕΟΤ τη χώρα μας με στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα την φετινή περίοδο.
H παρουσίαση της νέας καμπάνιας έλαβε χώρα σήμερα το πρωί στην αίθουσα συνεντεύξεων του ΕΟΤ παρουσία του υπ. Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, του γενικού γραμματέα ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας στον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019-2023.
Τα 4 τελευταία χρόνια οι προσπάθειες του ΕΟΤ, όπως τονίστηκε συνέβαλαν τα μέγιστα, για να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Την ίδια στιγμή καταλυτική ήταν η συμβολή του ΕΟΤ στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού, όπως τονίστηκε.
Λίγα λόγια για την καμπάνια: Greece. A life-changing experience
Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Ο ΕΟΤ έχει όλες τις απαντήσεις. Οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση... Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Αυτές όμως οι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας είναι που κάνουν τις διακοπές εδώ, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής.
Αυτή την πλευρά της Ελλάδας θέλησε να παρουσιάσει φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, δείχνοντας στους ταξιδιώτες πως η χώρα μάς μπορεί ακόμα να προσφέρει, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση τής, εμπειρίες πέρα από τις κλασσικές. Όπως για παράδειγμα τη γεύση μιας κατακόκκινης ντομάτας πλυμένης στο θαλασσινό νερό, ενός μονοπατιού που βγάζει στην πιο όμορφη, κρυφή παραλία ή μιας βραδιάς σε ένα τρελό πανηγύρι κάποιου νησιού.
Εμπειρίες τόσο μοναδικές που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους. Η καμπάνια Greece. A life-changing experience θα προβληθεί σε διεθνή μέσα επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.