Πάνας: «Διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερ μάρκετ το

Πάνας: «Διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερ μάρκετ το "καλάθι του νοικοκυριού"»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 18:23 Δημιουργία 02/11/22, 18:17
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Σχόλιο για το «καλάθι του νοικοκυριού» έκανε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Απόστολος Πάνας.

«Η πρεμιέρα του μέτρου του "καλαθιού του νοικοκυριού", παρά την επικοινωνιακή φιέστα της κυβέρνησης, φάνηκε να περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερμάρκετ, που ήδη ισχύουν», αναφέρει συγκεκριμένα στη δήλωσή του ο κ. Απόστολος Πάνας.

Ο τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ σημείωσε ότι «οι έλεγχοι πρέπει να εντατικοποιηθούν ενώ πρόστιμα για αισχροκέρδεια στην αγορά τροφίμων δεν επιβάλλονται, τη στιγμή που ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αυξήθηκε και η επιβάρυνση στο μέσο καλάθι θα υπερβεί το 15% μέχρι το τέλος της χρονιάς, ενώ επισήμανε πως σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο του 2022 η αγοραστική δύναμη του κατώτατου μισθού έχει μειωθεί κατά 20%».

Ο κ. Πάνας επανέλαβε τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τον περιορισμό της ακρίβειας που περιλαμβάνουν:

-Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα

-Επιβολή πλαφόν στην λιανική τιμή της ενέργειας

-Αύξηση των ελέγχων στην αγορά

-Ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και των ελεγκτικών μηχανισμών Ανάπτυξης και υποστήριξη των καταναλωτικών οργανώσεων.

Αν σου άρεσε κάνε