«Μαύρος Σεπτέμβρης» για το καλάθι του νοικοκυριού

«Μαύρος Σεπτέμβρης» για το καλάθι του νοικοκυριού

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 17:59 Δημιουργία 29/08/22, 17:50
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Το κύμα ακρίβειας που σαρώνει την αγορά με ανατιμήσεις σε όλα σχεδόν τα βασικά αγαθά της καθημερινότητας, φέρνει καθολική ανατροπή στην πολιτική προσφορών.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τρεις στις πέντε εταιρείες και βιομηχανίες εμπορίου σταματούν τις προσφορές 1+1. Επίσης, παρατηρείται το φαινόμενο ότι οι εταιρείες δεν παρέχουν περισσότερη ποσότητα στο προϊόν, το περίφημο «+30%» που βλέπουν οι καταναλωτές σε αρκετά προϊόντα.

Επιπλέον, πολλές εταιρείες έχουν επιλέξει να πωλούν τα προϊόντας του στην ίδια τιμή αλλά με μειωμένη την ποσότητα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι βιομηχανίες έχουν ανακοινώσει σημαντικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπως: Κονσέρβες +15%, καλλυντικά +25%, γαλακτοκομικά +12%, μαργαρίνες +20%, αλλαντικά +10%, γλυκίσματα μπισκότα +20%, παγωτά +5%, απορρυπαντικά +15%, προϊόντα περιποίησης και φροντίδας +18%.

Εκείνο πάντως που δεν πρέπει να μας προβληματίζει στην ελληνική αγορά είναι πως δεν παρατηρούνται ελλείψεις, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Αν σου άρεσε κάνε