Με έμφαση στα city breaks και την ελληνική ύπαιθρο η νέα καμπάνια του ΕΟΤ
Στην καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ για την προώθηση του χειμερινού και του εναλλακτικού τουρισμού της Ελλάδας, αναφέρθηκε ο Βασίλης Κικίλιας, από το βήμα του Συμβουλίου Προέδρων Ξενοδοχειακών Ενώσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή σύσσωμης της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο πλαίσιο και της έκθεσης Philoxenia-Hotelia, που διοργανώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Μια καμπάνια για το city break στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες πόλεις αλλά κυρίως έμφαση θα δοθεί στην ελληνική ύπαιθρο και τις περιφέρειες της χώρας που παραπέμπουν σε «απαράμιλλης ομορφιάς προορισμούς που πρέπει ο ταξιδιώτης, ειδικά αυτός που έρχεται από το εξωτερικό, να τους γνωρίσει».
Στόχος είναι η νέα καμπάνια να έχει πολύ μεγάλη διεισδυτικότητα και στο εσωτερικό, αλλά κυρίως στο εξωτερικό.