Τι αγορές έκαναν οι καταναλωτές τον Μάρτιο
Στα καταστήματα με είδη ένδυσης και υπόδησης και σε εκείνα με έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό, στράφηκαν για αγορές οι καταναλωτές τον Μάρτιο εφέτος, με αποτέλεσμα τη σημαντική άνοδο του τζίρου τους.
Ωστόσο, για να γίνει αυτό έκοψαν τις αγορές από τα σούπερ μάρκετ.
Όπως κατέγραψε η ΕΛΣΤΑΤ, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε: Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (21,9%), Ένδυση- υπόδηση (20,8%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (12,1%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (10,3%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (4,7%) και Πολυκαταστήματα (5,2%).
Στον αντίποδα, ο τζίρος μειώθηκε σε Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10,6%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (10,3%). Πάντως, συνολικά ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας σημείωσε πτώση 0,9%.