Ο Κορκίδης θέλει click inside σε περισσότερες περιοχές της Αττικής
Την επέκταση της μεθόδου πωλήσεων με ραντεβού εντός καταστήματος, σε περισσότερες εμπορικές δραστηριότητες και επιχειρηματικές περιοχές, σύμφωνα με τη μελέτη οικονομικής γεωγραφίας «ΓΕΩΒΑΣΗ» και τους χάρτες συγκέντρωσης του λιανικού εμπορίου στην Αττική, προτείνει ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, με επιστολή του προς τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο «ΓΕΩΒΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ: Η εξέλιξη του λιανικού εμπορίου - Οργανωτική - Λειτουργική αναδιάρθρωση και χωροκοινωνικές επιπτώσεις», υλοποιήθηκε στον τομέα Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και χρηματοδοτήθηκε από το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων της ΕΣΕΕ. Τα στοιχεία είναι των επιμελητηρίων της Αττικής και των εγγραφών-διαγραφών εμπορικών επιχειρήσεων από το ΓΕ.Μ.Η.
Όπως σημειώνεται στην επιστολή: «Με γνώμονα ότι, σε μία τόσο κρίσιμη χρονική συγκυρία για το εμπόριο, κάθε διαθέσιμο εργαλείο και πρωτοβουλία πιστεύουμε πως θα πρέπει να αξιοποιηθεί κατά το πλείστο δυνατό, παρακαλούμε όπως εξετάσετε το ενδεχόμενο επέκτασης του "click inside" και σε άλλες δραστηριότητες εντός και εκτός οικιστικών περιοχών της Αττικής και, κυρίως, σε κεντρικούς οδικούς άξονες, όπου συνήθως οι καταναλωτές τις επισκέπτονται με Ι.Χ. και δεν δημιουργείται συνωστισμός».
Η σχετική μελέτη της Οικονομικής Γεωγραφίας της Περιφέρειας Αττικής αποτυπώνει σε χάρτες τα σημεία συγκέντρωσης του λιανικού εμπορίου και τεκμηριώνει επιστημονικά την δυνατότητα επέκτασης της μεθόδου πωλήσεων με ραντεβού εντός καταστήματος σε περισσότερες δραστηριότητες και σε περιοχές, που όμως δεν δημιουργούν κινδύνους συνωστισμού και διασποράς της πανδημίας. Τα στοιχεία, όπως εκτιμά το ΠΕΣΑ, μπορούν να ληφθούν υπόψη από την επιτροπή των ειδικών, να αξιολογηθούν και να συνεκτιμηθούν με τους υγειονομικούς χάρτες.