«Μαύρος» Νοέμβριος για το λιανεμπόριο
«Μαύρος», λόγω του δεύτερου lockdown, αποδείχθηκε ο περασμένος Νοέμβριος για το λιανικό εμπόριο της χώρας, καθώς αύξηση του τζίρου καταγράφηκε μόνο στα φαρμακεία και στα σούπερ μάρκετ, ενώ οι πωλήσεις στα καταστήματα με είδη ένδυσης και υπόδησης σημείωσαν κάθετη πτώση.
Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, προκύπτει ότι ο όγκος των πωλήσεων στο λιανεμπόριο μειώθηκε 6,9% σε σχέση με τον Νοέμβριο 2019, ενώ μεγάλη μείωση 10,9% παρουσίασε σε σύγκριση με τον Οκτώβριο 2020.
Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε σε: Φαρμακευτικά- καλλυντικά (32,8%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (13,4%). Αντίθετα, κινήθηκε έντονα πτωτικά σε: Ένδυση- υπόδηση (54,7%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (22,3%), Πολυκαταστήματα (15,3%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (14,8%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (14,6%) και Τρόφιμα- ποτά- καπνό (3,5%).