Click away: Τι προβλέπεται για τις επιστροφές προϊόντων
Τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away) δεν τους ταιριάζει και θέλουν να το επιστρέψουν, αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Ανάπτυξης κι Επενδύσεων.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο παραθέτει την παρακάτω πιθανή ερώτηση:
Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;
Η απάντηση είναι η εξής:
Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.