Σταθερή και στη μετά-lockdown εποχή, είναι η προτίμηση του 50% των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές, παρά τις προβλέψεις για επαναφορά στην πρότερη κατάσταση.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου την περίοδο της καραντίνας έχει πια γίνει η νέα κανονικότητα, καθώς το ποσοστό του πληθυσμού που επιλέγει διαδικτυακές αγορές, έχει εκτοξευτεί από το 21% στο 50% - ποσοστό που φαίνεται να παραμένει σταθερό σε σχέση με τις μετρήσεις του Μαΐου.