Roadshow από τον Θεοχάρη στο Λονδίνο για τον τουρισμό
Σειρά επαφών με εκπροσώπους των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών και τουριστικών ομίλων που ενδιαφέρονται να ενισχύσουν την παρουσία τους στην Ελλάδα έχει ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, στο Λονδίνο, όπου βρίσκεται για τη Διεθνή Έκθεση World Travel Market.
Ειδικότερα, ο κ. Θεοχάρης είχε συνάντηση με τον David Burling, CEO Markets & Airlines της TUI Group, με ανώτατα στελέχη του «We Love Holidays»-του τέταρτου μεγαλύτερου βρετανικού Tour Operator και με τον Johan Lundgren, CEO της EasyJet, τον Garry Wilson, CEO της EeasyJet Holidays, και τον Paul Bixby, Strategy and Sourcing Director της EasyJet Holidays.
Επίσης, ο υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε με τους επικεφαλής του Seafare Cruising and Sailing Holidays και του Variety Cruises. Αντικείμενο των συνομιλιών ήταν οι δυνατότητες ανάπτυξης του Sailing και του Yachting, μιας αγοράς η οποία αναπτύσσεται σε παγκόσμιο επίπεδο με ραγδαίους ρυθμούς.
Χθες, ο υπουργός Τουρισμού είχε κατ’ ιδίαν επαφές με στελέχη του ταξιδιωτικού ομίλου JET2, που ανακοίνωσε προ ημερών την ενίσχυση της θέσης του στην Ελλάδα για την επόμενη θερινή σεζόν.
Ο κ. Θεοχάρης παρευρέθηκε σήμερα και στη διάσκεψη κορυφής του World Tourism Organization (UNWTO), όπου συμμετείχαν υπουργοί Τουρισμού και υψηλόβαθμα στελέχη της τουριστικής «βιομηχανίας». Συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, οι στρατηγικές και οι πολιτικές στον τομέα του τουρισμού για την προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης.
Στόχος των συναντήσεων αυτών του κ. Θεοχάρη στο Λονδίνο είναι η αύξηση των αεροπορικών αφίξεων στην Ελλάδα, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ανάδειξη ελληνικών προορισμών που σήμερα βρίσκονται κάτω από το «ραντάρ» των ξένων επισκεπτών.
Στο πλαίσιο προβολής της χώρας, ο υπουργός παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Quest Means Business» του CNN και στον γνωστό δημοσιογράφο Richard Quest. Επίσης, έδωσε συνέντευξη στο Euronews και στον δημοσιογράφο Darmon Embling, καθώς και στο ABTA Magazine και στον δημοσιογράφο Samuel Ballard. Σήμερα παραχώρησε συνέντευξη και στο γνωστό περιοδικό Culture Trip, το οποίο έχει 3 εκατομμύρια αναγνώστες μηνιαίως και 1 εκατομμύριο followers στα social media.
Σε συνέντευξη στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC και στον δημοσιογράφο Sean Harte Barry, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε πως «χτίζουμε μια διαφορετική Ελλάδα ως προς τον τουρισμό. Επενδύουμε στο city break, στον πολιτισμό, στην περιπέτεια στη φύση. Επενδύουμε στον τουρισμό για κάθε επισκέπτη, για κάθε μέρα του χρόνου, για κάθε μέρος της Ελλάδας».