Απώλειες 60% στα έσοδα διαφήμισης σε πλατφόρμες και media shops
Τρομακτική είναι η απώλεια των εσόδων στις ηλεκτρονικές εκδόσεις εξαιτίας των παρεμβάσεων των πλατφορμών. Μόνο το 40% μιας διαφήμισης πηγαίνει στο Μέσο (ιστοσελίδα), καθώς οι πλατφόρμες, ενώ υπόσχονται προγραμματισμένες διαφημιστικές καμπάνιες και παρακρατούν το 30% για την υπηρεσία αυτή, επί της ουσίας πηγαίνουν στα απαρχαιωμένα media shops για να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα ΜΜΕ, εισπράττοντας προμήθεια 30%.
Στον αντίποδα της στρεβλής ανάπτυξης και της ψηφιακής αγοράς, προετοιμάζονται πρωτοβουλίες και συμπράξεις από τα ΜΜΕ, ώστε αξιοποιώντας τα δεδομένα από την κίνηση στην ιστοσελίδα τους να μπορούν να διεκδικούν απευθείας, χωρίς διαμεσολάβηση, τη διαφήμιση από τον πελάτη.
Πηγή: Τυπολογίες