Τον Πέτρο Φιλιππίδη επέλεξε η Digea για τη νέα καμπάνια σχετικά με τη δεύτερη ψηφιακή μετάβαση της τηλεόρασης.
Το σποτάκι προβάλλεται ήδη στο Youtube, ενώ σύντομα θα παίζεται και από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, προκειμένου να ενημερωθούν οι πολίτες για τη μεταφορά των τηλεοπτικών συχνοτήτων από το τέλος Οκτωβρίου.
Η μετάβαση για την Digea, θα αρχίσει στις 31 Οκτωβρίου από Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλία και σε περιοχές της Στερεάς Ελλάδας όπου οι τηλεθεατές θα πρέπει να επανασυντονίσουν τις συσκευές τους στις νέες συχνότητες. Ανάλογος συντονισμός θα πρέπει να γίνει και για τους σταθμούς της ΕΡΤ.