Jake Gyllenhaal: Ο... οικογενειάρχης του Kalvin Klein
Νωρίτερα φέτος ο 36χρονος Αμερικανός ηθοποιός ήταν ανάμεσα στις πολλές διασημότητες που παρακολούθησαν ινκόγκνιτο την ανδρική επίδειξη μόδας του Calvin Klein που υπέγραψε ο σχεδιαστής Raf Simons για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2018, μια βραδιά του Ιουλίου κάτω από τη γέφυρα της Chinatown στη Νέα Υόρκη.
Ο Gyllenhaal είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Calvin Klein, μετά τη συνεργασία του με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Raf Simons, και τώρα πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική εκστρατεία του Eternity, ενός από τα πιο εμβληματικά αρώματα του Κάλβιν Κλάιν.
Ο Gyllenhaal και ο Simons γνωρίστηκαν τον Φεβρουάριο, όταν ο σχεδιαστής μόδας παρακολούθησε μια παράσταση του ηθοποιού στο Μπρόντγουεϊ «Sunday in the Park with George» (Κυριακή στο Πάρκο με τον Τζορτζ).
«Ο Raf είπε, "μου αρέσεις και θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί σου"», δηλώνει ο Gyllenhaal σε συνέντευξή του κι όπως αποδείχτηκε, η συνεργασία προχώρησε πολύ καλά.
«Θεωρώ ότι βρήκα τον χώρο όπου θέλω να εργαστώ μαζί με ανθρώπους που μου αρέσουν και σέβομαι», δήλωσε. «Ήρθε στην παράστασή μου. Έπαιζα στο Μπρόντγουεϊ τον χειμώνα που μας πέρασε και το έργο αυτό σήμαινε πολλά για μένα. Σήμαινε δημιουργία, και έναν τρόπο έκφρασης. Και αυτός ο τύπος που είναι σχεδιαστής μόδας και επικεφαλής πολύ μεγάλου οίκου μόδας, ήρθε να δει την παράσταση, να δει αυτό που μου αρέσει να κάνω περισσότερο. Ο Ραφ είπε: "μου αρέσεις και θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί σου". To Eternity αναφέρεται στην ένωση, στην οικογένεια και στην αγάπη. Για σένα σημαίνει κάτι αυτό; Για τον Klein σημαίνει οικογένεια και αγάπη. Μου άρεσε η ιδέα και αρχίσαμε τη συνεργασία μας», δηλώνει ο ηθοποιός.
Στα 36 του χρόνια, ο Gyllenhaal είναι το νέο πρόσωπο του αρώματος Eternity, δίπλα στο μοντέλο από την Αιθιοπία Liya Kebede και την 4χρονη Keyla.
Στην ασπρόμαυρη διαφήμιση εμφανίζονται ως μια τριμελής κοσμοπολίτικη οικογένεια, μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Willy Vanderperre.
Στην ανακοίνωση του οίκου μόδας, οι τρεις τους θα εμφανίζονται στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση του Eternity που εστιάζει στο ειδύλλιο, στην αγάπη και στην ένωση, αξίες που παραμένουν αναλλοίωτες για την ομάδα του Calvin Klein που προσάρμοσε την εικόνα του αρώματος στη «σύγχρονη ζωή».