arthinaiki-zythopoiia

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύσεις, εξαγωγές και νέα προϊόντα τα ορόσημα του 2017

Το 2017 ήταν μία ιδιαίτερα δυναμική χρονιά για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Παρά την κρίση των τελευταίων ετών, η εταιρία πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 16 εκατ. ευρώ. Το εν λόγω ποσό έρχεται, μάλιστα, να προστεθεί στα 120 εκατ. ευρώ που δαπάνησε η εταιρία κατά το εξαιρετικά δύσκολο διάστημα 2010-2016, ενώθα αξιοποιηθεί για την αγορά νέου εξοπλισμού για τα εργοστάσια, την υποστήριξη των εξαγωγών, που φέτος άγγιξαν τα 290.000 εκατόλιτρα, και την κυκλοφορία νέων προϊόντων.

Και φέτος, για τέταρτη συνεχή χρονιά, η εταιρία κάλυψε το 100% των αναγκών παραγωγής της από ελληνικό κριθάρι, μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας. Υπενθυμίζεται ότι, βάσει της Μελέτης του Οικονομικού και Κοινωνικού Αντικτύπου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η προστιθέμενη αξία του προγράμματος για τους παραγωγούς και τους συνεργάτες ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ, ενώ υπολογίζεται πως έχει οδηγήσει στη δημιουργία περίπου 800 νέων θέσεων εργασίας, κυρίως στον πρωτογενή τομέα.

4 νέα προϊόντα

Ιχνηλατώντας μια αγορά που μεταβάλλεται ραγδαία,η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανταποκρίνεται σε μια ευρεία γκάμα προτιμήσεων των συγχρόνων καταναλωτών, τόσο στη «ζεστή» αγορά, όσο και στην εστίαση. Με όχημα την έρευνα και την καινοτομία, η εταιρία παρουσίασε 4νέα προϊόντα το 2017,δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και στιγμές κατανάλωσης.

Πρώτο πανελλαδικό λανσάρισμα της χρονιάς ήταν η νέα HeinekenLight, η απολαυστικήlager μπίρα που συνδυάζει πλούσια γεύση με μόνο 86 θερμίδες και 3,3% αλκοόλ.

Ακολούθησε τον Μάρτιο η αναβίωση της ιστορικής μπίρας ΜΑΜΟΣ, σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου. Η μπίρα του πρώτου Έλληνα διπλωματούχου ζυθοποιού, Πέτρου Μάμου, παράγεται και πάλι στην πόλη της την Πάτρα, ακολουθώντας την αυθεντική συνταγή του δημιουργού της.

Τον Απρίλιο ήρθε και η νέα πρόταση της Amstel. Δροσιστική και ταυτόχρονα «πιπεράτη», η AmstelRadler με Ginger&Lime, ήρθε για να μας δροσίσει με μόλις 2% αλκοόλ και 38 θερμίδες ανά 100ml.Χαρακτηριστική η τζιντζερόλη που περιέχει, η οποία της χαρίζει την ιδιαίτερη, πικάντικη γεύση της.

Τέλος, δυναμική είσοδο στην αγορά του μηλίτη έκανε τον Ιούνιο ο Μηλοκλέφτης. Στόχος της εταιρίας είναι μετά την άρση της απαγόρευσης παραγωγής προϊόντων ζύμωσης, άλλων εκτός του κριθαριού, από ζυθοποιεία, ο Μηλοκλέφτης να παράγεται στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα.

2 νέες καινοτομίες

Το 2017, όμως, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε και σε επιπλέον καινοτομίες στην αγορά μπίρας.

Για την μπίρα ΑΛΦΑ Weiss, η Αθηναϊκή Ζυθοποιίαδημιούργησε ένα πρωτότυπο κουτί που «έφερε τα πάνω-κάτω» για όσους θέλουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Weiss σωστά και από το κουτί. Επιπλέον, σύστησε στην αγορά τη νέα κάνουλα EXTRA COLD που καταναλώνει έως και 40% λιγότερη ενέργεια, για ακόμα μεγαλύτερη και ταυτόχρονα περιβαλλοντικά υπεύθυνη απόλαυση της παγωμένηςdraught μπίρας.

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρεςAmstel, AmstelPils, AmstelDark, AmstelRadler, Amstel Free, Heineken, HeinekenLIGHT, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και τοφυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίραςμεταξύ των οποίων οι:Affligem, Sol, McFarland, Erdinger, , Murphy’s, Duvel, Chimay καθώς και το μηλίτη Strongbow. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα, με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2008 για την ποιότητα των προϊόντων, ΙSO 22000:2005 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001-2004 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.

Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.

Αν σου άρεσε κάνε