Αύξηση των οργανικών πωλήσεων το 2019 «βλέπει» η Nestle, μετά τη βελτιωμένη επίδοση στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική η οποία έδωσε ώθηση στην ανάπτυξη της το 2018, μετά από έξι χρόνια επιβραδύνσεων.
Η ζήτηση για συσκευασμένα τρόφιμα έχει δεχθεί πλήγμα από την τάση προς το πιο υγιεινό φαγητό, όπως σχολιάζει το CNBC.
Οι οργανικές πωλήσεις ενισχύθηκαν 3% όλη τη χρονιά, επιταχύνοντας στο 3,7% το τελευταίο τρίμηνο. Τα καθαρά κέρδη έκαναν άλμα 42%, στα 10,1 δισ. ελβετικά φράγκα (10,02 δισ. δολάρια).