Πτώση 11% στην κερδοφορία της H&M
Πτώση 11% σημείωσαν τα καθαρά κέρδη της H&M το τέταρτο τρίμηνο, καθώς η εταιρεία συνέχισε να επενδύει πολλά στην επέκτασή της online και σε νέα συστήματα logistics, αν και ανακοίνωσε ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι οι προσπάθειες ανάκαμψης αρχίζουν να ευοδώνονται.
Συγκεκριμένα, η σουηδική εταιρεία πώλησης ειδών ένδυσης λιανικής ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,54 δισ. κορόνων (391 εκατ. δολ.) για το τρίμηνο του έληξε στις 30 Νοεμβρίου, από 3,99 δισ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη ύψους 3,8 δισ.
Οι πωλήσεις χωρίς τον φόρο προστιθέμενες αξίας αυξήθηκαν στις 56,41 δισ. από 50,41 δισ., ενώ οι καθαρές πωλήσεις μεταξύ 1 Δεκεμβρίου 2018 και 28 Ιανουαρίου 2019 αυξήθηκαν 4% σε ετήσια βάση σε τοπικό νόμισμα.