«Πόδι» MLS στην αγορά της Βουλγαρίας
Την είσοδό της στην αγορά της Βουλγαρίας, την τρίτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται μετά από την Κύπρο και τη Σερβία, ανακοίνωσε σήμερα η MLS.
Η Βουλγαρία, με πληθυσμό 7 εκ. λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο, αναφέρει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση και προσθέτει:
Με το MLS Easy™, τη διεθνή καινοτομία MLS Safe™ και τη MAIC στη Βουλγαρική γλώσσα, η MLS προετοιμάζει εδώ και καιρό την είσοδό της στην αγορά της Βουλγαρίας. Πιο συγκεκριμένα:
-Ανέπτυξε τη MAIC στη Βουλγαρική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy™ όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας. Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Βουλγάροι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στη γλώσσα τους, είτε για να κάνουν κλήση, να στείλουν μήνυμα, να κάνουν φωνητική αναζήτηση στο Internet ή για να αποκτήσουν πρόσβαση σε τοπικές υπηρεσίες, όπως κοντινά φαρμακεία, τράπεζες και Parking.
-Αναζήτησε, επίλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με την ελληνικών συμφερόντων βουλγαρική εταιρεία Innovo BG LTD, η οποία αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων στη βουλγαρική αγορά.
-Έχει προχωρήσει ή βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο για συνεργασία και με τους τρεις παρόχους κινητής τηλεφωνίας: Vivacom (BTC), Telenor Bulgaria και Α1 Bulgaria. Βασικός στόχος των συγκεκριμένων παρόχων, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G, καθώς και η αύξηση των εσόδων τους, λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων, μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy™. Οι συνομιλίες με την A1 Bulgaria βασίζονται στην επιτυχημένη συνεργασία με την Α1 Serbia (VIP Mobile Serbia) και τη θετική ανταπόκριση του ομίλου Α1 (Telecom Austria Group), στον οποίο ανήκουν και οι δύο πάροχοι και ο οποίος δραστηριοποιείται σε συνολικά 8 χώρες.
-Επίσης, τα προϊόντα MLS θα βρίσκονται και στην αλυσίδα λιανικής Technomarket Bulgaria η οποία διαθέτει 40 καταστήματα.
-Την εξυπηρέτηση After Sales θα αναλάβει η Srcko Service (sservice.bg), εταιρεία με σημαντική εμπειρία στην τοπική αγορά.
Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού. H εταιρεία αναμένει από την αρχή του 2019 να μπει σε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, με τις εξαγωγές να αποτελούν διψήφιο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις της.