ΟΠΑΠ: Αυξημένα κατά 25,7% τα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2023
Στα 118 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ στο πρώτο τρίμηνο του 2023, αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή κατά 25,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη επίδοση του 2022, βοηθούμενα και από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της εταιρείας:
-Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2023 ανήλθαν σε €527,4 εκ. αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα του επιτυχημένου εμπορικού πλάνου και του γενικότερου θετικού κλίματος στις retail δραστηριότητες, με την εταιρεία να επιτυγχάνει σημαντική ανάπτυξη τόσο στο επίγειο όσο και στο διαδίκτυο.
-Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 16,4% στα €196,5εκ. (α’ τρίμηνο 2022: €168,8εκ.) ή αυξημένα κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων.
-Λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2023 στα €88,9εκ., οριακά υψηλότερα κατά 0,4% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2022 στα €88,6εκ.) επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους.
-Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε €118,0 εκ. (α’ τρίμηνο 2022: €88,3εκ.), αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 25,7% σε συγκρίσιμη βάση στα €118,3εκ., βοηθούμενα επίσης από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης.
-Ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x (0,03x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
-Η συνεχής προσήλωσή μας στην αναβάθμιση των προϊοντικών προτάσεων προς τους πελάτες, ψηφιοποιώντας το δίκτυό μας και παράλληλα ενδυναμώνοντας το κοινωνικό στοιχείο στην εμπειρία του retail, βρίσκεται στο επίκεντρο της Fast Forward στρατηγική μας.
Τι είπε ο CEO του ΟΠΑΠ
Ο CEO του Οργανισμού, Γιαν Κάρας, δήλωσε για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2023:
«Έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο OΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το 2023, σημειώνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η σημαντική κερδοφορία του πρώτου τριμήνου του 2023 αντανακλά την ελκυστική πρότασή μας προς τους πελάτες, καθώς και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητά μας.
Συνολικά, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του OΠΑΠ. Μεταξύ άλλων, έχουμε βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα μας και έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας.
Η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, γεγονός που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Επιπλέον, η νέα iLoterry πλατφόρμα μας, το Opaponline.gr, εντείνει το ψηφιακό αποτύπωμά μας, δίνοντας στον OΠΑΠ τη δυνατότητα να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη online πρόταση στην αγορά και να προσφέρει ακόμη περισσότερη διασκέδαση στους πελάτες του. Ακόμη, το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, αναδεικνύοντας τον απτό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών μας για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα μας.
Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε κατάλληλα τοποθετημένοι για τα επόμενα κεφάλαια ανάπτυξης της εταιρείας μας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο OΠΑΠ αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στην αγορά, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις του για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά».