Πιένες για τα online σούπερ μάρκετ το διάστημα Μαΐου-μέσα Αυγούστου
Σύμφωνα με την ενδιάμεση έκθεσή της Convert Group η συνολική αύξηση που καταγράφεται για το διάστημα των 3 μηνών είναι +5,5% τεμαχιακά και +13,2% αξιακά, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι πρώτες 3 εβδομάδες του Αυγούστου η συνολική αύξηση φτάνει το +5,7% τεμαχιακά και +13,9% αξιακά.
Σε επίπεδο μήνα, η αρχική ένδειξη της ανάπτυξης στο online κανάλι εμφανίστηκε τον Μάιο με +1,3% τεμαχιακή αύξηση και μετά ακολούθησαν +6,3% τον Ιούνιο, +10% τον Ιούλιο και +6,6% το πρώτο 21ήμερο του Αυγούστου.
Οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με την Convert Group καλύπτουν τις ανάγκες του νοικοκυριού τους με αυξανόμενη τάση από το online κανάλι των σούπερ μάρκετ αγοράζοντας ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες σε σχέση με πέρσι παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και ενώ στην αρχής του έτους είχε καταγραφεί υποχώρηση.
Όπως εξηγεί ο ιδρυτής και πρόεδρος της Convert Group Παναγιώτης Γκεζερλής,, «στην αρχή του έτους είδαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, μείωση στους όγκους του eCommerce για τον απλούστατο λόγο ότι οι καταναλωτές, μετά από 2 χρόνια εγκλεισμού, επιθυμούσαν πρωτίστως να κοινωνικοποιηθούν μέσω της κατανάλωσης στα φυσικά καταστήματα. Αυτή η αντανακλαστική κίνηση φαίνεται ότι ολοκληρώθηκε και περνάμε σε ανάπτυξη που τον Ιούλιο έφτασε σε διψήφιο ποσοστό αύξησης στον όγκο τεμαχίων που αγοράστηκαν online σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021».
«Ας μην ξεχνάμε ότι σε περιόδους οικονομικών δυσκολιών, ο καταναλωτής πάντα στρέφεται online για να συγκρίνει τιμές προϊόντων και συνολική αξία καλαθιών. Και ιστορικά αν το δούμε άλλωστε, στην οικονομική κρίση άνθισε το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας» προσθέτει.