Visa: Παρουσίασε το «Meet Visa»

Visa: Παρουσίασε το «Meet Visa»

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ UPD 15:34 Δημιουργία 22/07/21, 15:31
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Την πρώτη φάση εξέλιξης της εμπορικής της ταυτότητας, δίνοντας έμφαση στο πλήθος των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει το δίκτυο της και στη δέσμευσή της να διευκολύνει την οικονομική ένταξη σε παγκόσμιο επίπεδο παρουσίασε σήμερα η Visa.

Πρόκειται για το «Meet Visa» που όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, αποτελεί το πρώτο στάδιο και περιλαμβάνει την έναρξη μιας δυναμικής παγκόσμιας καμπάνιας μάρκετινγκ, καθώς και μια πρώτη παρουσίαση της ανανεωμένης εμφάνισης του εμβληματικού brand της Visa.

«Οι άνθρωποι θεωρούν ότι «γνωρίζουν» τη Visa. Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις εμπιστεύονται τη δύναμη αυτών των "τεσσάρων γραμμάτων" που βλέπουν όταν ανοίγουν το πορτοφόλι τους, όταν πληρώνουν σε έναν αυτόματο πωλητή, μπαίνουν σε ένα κατάστημα ή όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι πώς αυτά τα "τέσσερα γράμματα" συνθέτουν το πιο δυναμικό δίκτυο ανθρώπων, συνεργασιών και προϊόντων», τόνισε η Lynne Biggar, εκτελεστική αντιπρόεδρος και Global Chief Marketing Officer της Visa. «Αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η Visa δεν αποτελεί για το ευρύ κοινό απλώς μια εταιρεία πιστωτικών καρτών, αλλά ένα αξιόπιστο δίκτυο που δίνει ώθηση στο εμπόριο».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ενώ η Visa συνεχίζει να διαμορφώνει τις φυσικές και ψηφιακές συναλλαγές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, παράλληλα βρίσκεται στο επίκεντρο της κυκλοφορίας κεφαλαίων. Η Visa είναι μια εταιρεία που βασίζεται στην πρόσβαση στην οικονομική ένταξη, με το δίκτυο της να συνδέει 3,6 δισ. λογαριασμούς, περισσότερα από 70 εκατ. σημεία πώλησης και δεκάδες χιλιάδες συνεργάτες, τροφοδοτώντας έναν συνολικό όγκο συναλλαγών της τάξεως των 11 τρισ. δολαρίων ετησίως. Μόνο τα τελευταία πέντε χρόνια, η Visa έχει επενδύσει 9 δισ. δολάρια σε τεχνολογία για να διαμορφώσει το μέλλον του εμπορίου, προσφέροντας ένα διαφοροποιημένο σύνολο προϊόντων, υπηρεσιών και παροχών (Visa Financial Analysis 2020). Το δίκτυο της Visa βοηθά για παράδειγμα έναν gig-worker να πληρωθεί σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνει τις συναλλαγές μεταξύ ατόμων που μπορούν να στείλουν και να λάβουν χρήματα σε δισεκατομμύρια λογαριασμούς και κάρτες παγκοσμίως, διευκολύνει την πραγματοποίηση μεγάλων εταιρικών πληρωμών εντός και εκτός συνόρων.

Αποτυπώνοντας τον σκοπό της Visa, τα βασικά στοιχεία στην εξέλιξη του brand της περιλαμβάνουν ταινίες "Meet Visa" που προβάλλουν τη δυναμική του δικτύου. Η καμπάνια «Meet Visa» δίνει μία πρώτη γεύση της εξελιγμένης εταιρικής ταυτότητα της Visa, η οποία θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά, με ανανεωμένα χρώματα για ψηφιακή χρήση, ειδική γραμματοσειρά για τη βέλτιστη ψηφιακή εμπειρία και ανανεωμένο λογότυπο, ειδικά σχεδιασμένο ώστε να εκφράζει τον σκοπό της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια του 2021, η νέα ταυτότητα της Visa θα παρουσιαστεί και στις 200+ χώρες και περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται, προβάλλοντας την κύρια επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας που περιλαμβάνει:

•Πληρωμές από τους καταναλωτές, με έμφαση στην επέκταση της πρόσβασης και τη μετατροπή των πληρωμών ύψους 17 τρισ. δολαρίων που πραγματοποιήθηκαν με μετρητά και επιταγές παγκοσμίως, σε ψηφιακές πληρωμές.

•Νέες ροές πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων διασυνοριακών πληρωμών από άτομο σε άτομο και μια σειρά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας που βοηθούν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να λειτουργούν στο σημερινό πλαίσιο, αλλά και την εταιρεία να αναγνωρίζει νέες πιθανές ευκαιρίες ανάπτυξης, ενισχύοντας παράλληλα την αποστολή της.

•Ποικιλία προσφορών και λύσεων μέσω των αυξανόμενων συνεργασιών με fintechs και καθιερωμένες εταιρείες, σχέσεις με κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο και καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν δημιουργηθεί για το μέλλον.

Αν σου άρεσε κάνε