Σε «τροχιά» ολοκλήρωσης το Μετρό Θεσσαλονίκης
Εν αναμονή της παραλαβής των υπολειπόμενων συρμών της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκεται η «Αττικό Μετρό ΑΕ», προκειμένου να αρχίσει και τις δοκιμαστικές διαδρομές, καθώς μεγάλο τμήμα της γραμμής έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Μέχρι σήμερα έχουν έρθει οι 13 από τους συνολικά 18 συρμούς της βασικής γραμμής από την Ιταλία.
Όπως τόνισε στο Voria.gr, ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Νίκος Ταχιάος, η επόμενη 14η αμαξοστοιχία καταφτάνει στη Θεσσαλονίκη εντός του Μαΐου, ενώ και οι υπόλοιποι τέσσερις συρμοί θα έχουν έρθει μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.
Βάσει προγραμματισμού, οι δοκιμαστικές διαδρομές αναμένεται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και να ολοκληρωθούν σε χρονικό διάστημα 18 μηνών, ενώ σειρά θα πάρουν οι συρμοί για την επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά.
Σύμφωνα με την «Αττικό Μετρό ΑΕ», οι δοκιμαστικές διαδρομές, δεν επηρεάζονται από τις εργασίες στον σταθμό Βενιζέλου που πήγαν πίσω λόγω των δικαστικών καθυστερήσεων και θα αρχίσουν στην ώρα τους, με την παραλαβή του συνόλου των συρμών από το ερχόμενο φθινόπωρο.
Εξάλλου, τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, για να επιτευχθεί το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης και παράδοσης του έργου, μέσα στο 2023, όπως είχε εξαγγείλει η κυβέρνηση.
Οι εργασίες ολοκλήρωσης της επιδομής στη βασική γραμμή εξελίσσονται με ικανοποιητικούς ρυθμούς, δεδομένου ότι από το Σιντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο σχεδόν έχουν τελειώσει, ενώ σε φάση υλοποίησης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης μέσα στο καλοκαίρι, είναι οι αντίστοιχες εργασίες από το Σιντριβάνι μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του καλοκαιριού όλη η επιδομή τόσο στη διπλή γραμμή, όσο και στις δυο κατευθύνσεις της τρίτης γραμμής, που δίνει το ρεύμα στους συρμούς.
Στους περισσότερους σταθμούς της βασικής γραμμής ολοκληρώνονται τα έργα σταδιακά, με τις τελικές διαμορφώσεις σε πεζοδρόμια, θύρες ασφαλείας, συστήματα πυρόσβεσης, σχάρες, αεραγωγούς, καλώδια, πετάσματα κτλ.
Πηγή: Voria.gr