Δημ. Αθηναίων: Δέκα νέες υπηρεσίες διαθέσιμες με ένα κλικ
Δέκα νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες παρέχει από σήμερα ο Δήμος Αθηναίων με λίγα μόνο «κλικ».
Οι δέκα (10) νέες υπηρεσίες που παρέχονται πλέον είναι οι εξής:
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία
- Πιστοποιητικό διπλοεγγεγραμμένου
- Χορήγηση βεβαίωσης δημοτικής ενημερότητας
- Χορήγηση κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
- Χορήγηση αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος λόγω απώλειας
- Δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου
- Αίτηση για νέα παροχή ρεύματος
- Αίτηση για επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
- Αίτηση τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός – οικιακός)
- Αίτηση εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2)
Οι ενδιαφερόμενοι με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα μόλις «κλικ» στον υπολογιστή τους έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημά τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του δήμου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των υπηρεσιών του Δήμου συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς κάνοντας πιο εύκολη την καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων και μειώνοντας δραστικά την γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία μπροστά στα γκισέ, ιδιαίτερα σε μια περίοδο σαν αυτή που αντιμετωπίζουμε με την πανδημία του Covid-19.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα σε λίγους μήνες περισσότεροι από 40.000 πολίτες και επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και εξυπηρετηθεί από τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr) χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τις αρμόδιες Υπηρεσίες του.
Πλέον 39 πιστοποιητικά και διαδικασίες παρέχονται ηλεκτρονικά υπερκαλύπτοντας τον αρχικό σχεδιασμό που προέβλεπε την ψηφιοποίηση δέκα πιστοποιητικών μέσα σε ένα χρόνο. Ταυτόχρονα και σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με τον Δήμο, συνεχίζεται η προσπάθεια ώστε το σύνολο των Υπηρεσιών που είναι δυνατόν να μετασχηματιστούν, να είναι ηλεκτρονικά διαθέσιμες για όλους τους πολίτες μέχρι το τέλος του έτους.