Στην ανάκληση της διαφημιστικής καμπάνιας με το μήνυμα κατά των αμβλώσεων από τους χώρους του Μετρό, λόγω των σφοδρών αντιδράσεων που προκλήθηκαν από το πρωί της Δευτέρας, προχωρά του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Ειδικότερα, με απόφαση του υπουργού, Κώστα Καραμανλή, θα σταματήσει η εν λόγω διαφήμιση στο Μετρό που ξεκίνησε σήμερα και είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του Μετρό.
Σημειώνεται πως η καμπάνια ήταν προγραμματισμένη να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020.