olth

Κόβουν τη νυχτερινή βάρδια στον ΟΛΘ: «Όχι» λένε τα επιμελητήρια, η επιστολή

ΕΛΛΑΔΑ Δημιουργία 12/09/17, 13:39

TAGS

Την  αντίδραση των τριών Επιμελητηρίων της Θεσσαλονίκης προκάλεσε η απόφαση κατάργησης της νυχτερινής βάρδιας στον ΟΛΘ.

Σε κοινή επιστολή τους προς αρμόδιους υπουργούς και υπηρεσίες τα τρία Επιμελητήρια χτυπούν «καμπανάκι» για τις συνέπειες αυτής της τροποποίησης του ωραρίου λειτουργίας όσον αφορά τις εξαγωγικές επιχειρήσεις.

Σημειώνεται πως η επιστολή έχει παραλήπτες υπουργούς Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή, την υφυπουργό Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου, τον διοικητή Ανεξάρτητης Αρχής Δημόσιων Εσόδων, Γεώργιο Πιτσιλή και τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Λαμπρίδη.

Συγκεκριμένα, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης εκφράζουν την έκπληξή τους αλλά και την ανησυχία τους καθώς, όπως αναφέρουν, «η εκτελεστική επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων εξήγγειλε, εν είδει τελεσιγράφου, ότι από 16 Σεπτεμβρίου τροποποιείται το ωράριο λειτουργίας της Πύλης 16 του λιμένα Θεσσαλονίκης και επί της ουσίας καταργείται η τρίτη βάρδια. Θα λειτουργεί δηλαδή από 06:00 έως 22:00 και όχι επί 24ώρου βάσεως, όπως λειτουργεί μέχρι σήμερα».

Οι υπογράφοντες πρόεδροι των τριών επιμελητηρίων, Παναγιώτης Παπαδόπουλος (ΒΕΘ), Δημήτρης Μπακατσέλος (ΕΒΕΘ) και Μιχάλης Ζορπίδης (ΕΕΘ) κάνουν ιδιαίτερη μνεία στις βλαπτικές συνέπειες που θα έχει για τις επιχειρήσεις και δη τις εξαγωγικές η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας και ζητούν η Πύλη 16 να συνεχίσει να λειτουργεί επί 24ωρου βάσεως.

Πιο αναλυτικά, στην επιστολή αναφέρεται:

«Προφανώς και λόγω αναρμοδιότητας δεν μας αφορούν άμεσα οι λόγοι που επικαλείται η ΟΤΥΕ για την τροποποίηση του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 16. Μας αφορούν όμως άμεσα οι συνέπειες που θα υπάρξουν για τις εξαγωγικές κυρίως επιχειρήσεις από την ενέργεια αυτή.

Διαισθανόμαστε τους λόγους που οδηγούν την ΟΤΥΕ στην επιλογή της αυτή. Δεν είναι δυνατόν όμως να πληρώνεται το κόστος των διεκδικήσεων από τις επιχειρήσεις και από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο για άλλη μια φορά θα υποβαθμιστεί και θα βρεθεί σε μειονεκτική θέση σε σχέση με το λιμάνι του Πειραιά.

Κύριε υπουργέ,

Πριν οδηγηθούμε και πάλι σε νέα αδιέξοδα, ζητούμε να μεριμνήσετε ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα που ανέκυψε και το η Πύλη 16, να συνεχίσει να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως.

Εκπροσωπώντας το σύνολο των επιχειρήσεων της περιοχής μας κάνουμε έκκληση ώστε με την παρέμβαση σας να δώσετε λύση στο πρόβλημα πριν να είναι ήδη αργά» καταλήγει η επιστολή.

Αν σου άρεσε κάνε