Τι ειπώθηκε στην πρώτη συνάντηση του Λυμπερόπουλου με τη νέα κυβέρνηση
Την πρώτη τους συνάντησης με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είχαν σήμερα, Τρίτη, οι εκπρόσωποι του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, υπό τον Θύμιο Λυμπερόπουλο και με τη συμμετοχή του υφυπουργού, Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Ο ΣΑΤΑ, προ ημερών είχε κάνει λόγο, με ανακοίνωσή του, για νομιμοποιήση του αθέμιτου ανταγωνισμού μετά την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην μείωση του ελάχιστου τιμήματος της μίσθωσης για τα Ε.Ι.Χ. οχήματα που εκμισθώνονται, με οδηγό, ολικώς μέσω προκρατήσεως με αντίστοιχη σύμβαση ελάχιστης διάρκειας τριών ωρών στα 90 ευρώ από 180 ευρώ που ίσχυε.
Ωστόσο, όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση του ΣΑΤΑ, επικράτησε κλίμα συναίνεσης μεταξύ των δύο πλευρών, με το σωματείο αυτοκινητιστών ταξί, υπό τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, να αναφέρει:
«Στη συνάντηση που διήρκησε περισσότερο από μια ώρα συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο. Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη διατήρηση του θεσμικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια καθώς και στην αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας που ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο κ. Κεφαλογιάννης δεσμεύτηκε ότι θα εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι στα Ε.Ι.Χ προκειμένου να περιοριστούν τα κρούσματα υποκλοπής μεταφορικού έργου.
Συζητήθηκε επίσης η πρόσφατη τροποποίηση της ελάχιστης μίσθωσης καθώς και η πρόταση που κατέθεσε η Ομοσπονδία για ενιαία ελάχιστη τιμή (90 ευρώ) στις συμβάσεις μίσθωσης Ε.Ι.Χ για όλη την Ελλάδα και τρίωρη ελάχιστη σύμβαση σε όλη την επικράτεια, ή εναλλακτικά για τη νησιωτική Ελλάδα διάρκεια σύμβασης μιας ώρας με ελάχιστη χρέωση 60 ευρώ καθώς και επιπλέον χρέωση 30 ευρώ ανά ώρα αν η σύμβαση έχει διάρκεια μεγαλύτερη των τριών ωρών. Ο υφυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει την συγκεκριμένη πρόταση.
Ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι θα είναι πάντα σε ανοιχτή γραμμή με την διοίκηση της Ομοσπονδίας προκειμένου να αναζητηθούν οι καλύτερες λύσεις στα θέματα που αφορούν το ταξί. Επεσήμανε επίσης ότι θα συμβάλλει από την πλευρά του για να λυθούν άμεσα:
α. το ζήτημα της άμεσης εφαρμογή του Νόμου για απαγόρευση είσπραξης κομίστρου από διαμεσολαβητικές εφαρμογές καθώς και
β. το ζήτημα με τον ΦΠΑ όταν ο κύκλος εργασιών δεν υπερβαίνει τις 10.000 ευρώ. (δεν μπορεί να έχει ισχύ για τα ταξί)».