Μαθηματική Εταιρεία: Τα θέματα απείχαν από την σχολική πραγματικότητα!
Τα θέματα των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων τόσο στα ΓΕΛ όσο και στα ΕΠΑΛ αξιολογεί η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Στην σχετική ανακοίνωση η ΕΜΕ αρχικά εστιάζει στα θέματα των Μαθηματικών (Αλγεβρα) στα οποία διαγωνίστηκαν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές 2019 , το περασμένο Σάββατο, 8 Ιουνίου.
Η ΕΜΕ σημειώνει σχετικά ότι «τα θέματα χαρακτηρίζονται δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά», υπενθυμίζοντας ότι κατά τις Πανελλήνιες του 2018 «το ποσοστό των μαθητών που ήταν κάτω από τη βάση ήταν 84%».
Η Μαθηματική Εταιρεία, επιπλέον, τονίζει ότι «το ύφος και η δυσκολία των θεμάτων απέχει πάρα πολύ από τη σχολική πραγματικότητα των ΕΠΑΛ».
Πανελλαδικές: «Σπαζοκεφαλιά» και τα Μαθηματικά για τους αποφοίτους των ΓΕΛ
Σε ό,τι αφορά τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού στις Πανελλαδικές 2019 που έδωσαν σήμερα, 10 Ιουνίου, οι απόφοιτοι των ΓΕΛ, η ΕΜΕ σχολιάζει κάθε θέμα ξεχωριστά.
Όπως αναφέρει το Θέμα Α περιείχε θεωρία από το σχολικό βιβλίο «με αυξημένες απαιτήσεις» και στο Θέμα Β ελέγχθηκαν «βασικές γνώσεις Ανάλυσης».
Επιπλέον, το Θέμα Γ είχε πολλά ερωτήματα που κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης, ενώ «το ερώτημα Γ3 θα δυσκολέψει αρκετούς υποψηφίους» αναφέρει η ΕΜΕ.
Το Θέμα Δ στις Πανελλαδικές 2019, κατά την ΕΜΕ, «παρουσιάζει αυξημένη δυσκολία».