Ξεκίνησαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις στη Θεσσαλονίκη
Από σήμερα έως τις 10 Μαΐου θα διαρκέσουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης.
Ακόμα προαιρετική είναι λειτουργία των καταστημάτων την προσεχή Κυριακή, με προτεινόμενο ωράριο από τις 10 το πρωί ώς τις 6 το απόγευμα.
Στο μεταξύ, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο 104,9 FM, ο πρώτος αντιπρόεδρος του ΕΣΘ, Κοσμάς Καλογιάννης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι εκπτώσεις της περιόδου θα είναι δυνατές, αν και υπογράμμισε ότι ο Σύλλογος τάσσεται υπέρ της κατάργησης των λεγόμενων mid-season sales, καθώς το καταναλωτικό κοινό βομβαρδίζεται από διαδοχικές εκπτωτικές περιόδους, με αποτέλεσμα να επικρατεί σύγχυση.
«Πράγματι πιστεύουμε ότι θα είναι δυνατές οι εκπτώσεις αυτή την περίοδο. Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις μετράνε, βέβαια η καλύτερη περίοδος είναι ο Νοέμβριος παραδοσιακά, από τότε που (οι ενδιάμεσες εκπτώσεις) ξεκίνησαν το 2014. Προσβλέπουμε και σε αυτές, γιατί η πασχαλινή περίοδος δεν πήγε καλά. Τα μέχρι στιγμής στοιχεία από τα περισσότερα καταστήματα είναι χειρότερα (ως προς την καταναλωτική κίνηση), σε σχέση με την περσινή πασχαλινή περίοδο. Οπότε ελπίζουμε σε μια καλύτερη προεκπτωτική περίοδο» σημείωσε ο κ.Καλογιάννης, ενώ ερωτηθείς αν η τρέχουσα ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος ενδέχεται να είναι η τελευταία, απάντησε: «Δεν το γνωρίζουμε. Βέβαια, υπάρχει ένα νομοσχέδιο που πρέπει να ψηφιστεί και είμαστε σύμφωνοι στο να καταργηθούν (οι ενδιάμεσες), διότι πραγματικά, υπάρχουν οι προεκπτώσεις, οι εκπτώσεις, οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και οι προσφορές, έχει ζαλιστεί η αγορά και δεν υπάρχει ποτέ μια νορμάλ περίοδος, για να μπορέσει να λειτουργήσει κανονικά». Πρόσθεσε ότι αυτό που επιθυμεί ο ΕΣΘ είναι το καταναλωτικό κοινό να γνωρίζει ότι υπάρχουν δύο εκπτωτικές περίοδοι, οι χειμερινές, μετά τα Χριστούγεννα, και οι θερινές.
Όπως διευκρινίζει ο ΕΣΘ, με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο, ορίζεται ότι «κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης». Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι η αναγραφή της παλιάς και νέα τιμής είναι επιβεβλημένες, ενώ συμπληρωματικά μόνο δίνεται η δυνατότητα αναγραφής ποσοστού έκπτωσης.