Ανάκαμψη σημείωσε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με την έρευνα του University of Michigan.
Ειδικότερα, ο σχετικός δείκτης αυξήθηκε στις 95,5 μονάδες, από 91,2 τον Ιανουάριο, που ήταν ο χειρότερος μήνας από τον Νοέμβριο του 2016.
Αναλυτές σε δημοσκόπηση του MarketWatch ανέμεναν αύξηση του δείκτη στις 94 μονάδες.
«Η άνοδος του Φεβρουαρίου αντανακλά το τέλος του μερικού κυβερνητικού shutdown, καθώς και μια πιο θεμελιώδη αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών λόγω της παύσης των αυξήσεων επιτοκίων από τη Fed», σχολίασε ο Richard Curtin, επικεφαλής οικονομολόγος της σχετικής έρευνας.