Σάλος στις ΗΠΑ με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Nike
Αίσθηση έχει προκαλέσει στις ΗΠΑ η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας ιματισμού Nike, που επέλεξε τον Κόλιν Κάπερνικ ως το πρόσωπο των διαφημίσεων για την 30η επέτειο του σλόγκαν «Just Do It».
Ο πρώην παίκτης φούτμπολ του Σαν Φρανσίσκο ήταν ο πρώτος που αρνήθηκε να παραμείνει σε στάση προσοχής κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου και είχε γονατίσει, σε ένδειξη διαμαρτυρίας κατά του ρατσισμού.
Με μία δημοσίευση φωτογραφίας του στο Twitter, σε λευκό και μαύρο χρώμα, με το logo της Nike «Just Do It», έγραψε «Πίστεψε σε κάτι. Ακόμη και αν σημαίνει ότι να θυσιάσεις τα πάντα».
Το hashtag #NikeBoycott είναι ανάμεσα στα κορυφαία trending θέματα στο Twitter, με κάποιους χρήστες να αναρτούν φωτογραφίες που καίνε τα παπούτσια της εταιρείας.
Ο Αμερικανός Πρόεδρος έχει ασκήσει κριτική κατά των αθλητών που γονατίζουν κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου και έχει πει ότι θα ήθελε να δει τους ιδιοκτήτες των αθλητικών συλλόγων να διώχνουν τους παίκτες που δεν δείχνουν σεβασμό στην αμερικανική σημαία.