Γερό «χαστούκι» για την Hennes & Mauritz από την επίμαχη διαφήμιση με το έγχρωμο παιδί, ενώ η μετοχή της εταιρείας σημείωσε «χασούρα» 30% την προηγούμενη χρονιά.
Μετά τη «θύελλα» αντιδράσεων που ξεσηκώθηκε, στη «σκιά» της εικόνας στην οποία απεικονίζεται ένα έγχρωμο παιδί, μοντέλο για φούτερ, ενώ παράλληλα αναγράφεται σε κείμενο «η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα».
Μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συμφωνεί με αυτούς που δεν τους άρεσε η εικόνα, η οποία ήταν στο διαδικτυακό της κατάστημα.
Πιο συγκεκριμένα, η φωτογραφία παρουσίαζε ένα έγχρωμο παιδί να φοράει το φούτερ, καθώς κι ένα λευκό, να φοράει άλλα ρόυχα.
«Ζητάμε συγνώμη που τραβήχτηκε η φωτογραφία και μετανιώνουμε για την παρουσίαση της», ανακοίνωσε η εταιρεία. «Γι’ αυτό όχι μόνο αποσύραμε τη φωτογραφία, αλλά και το φούτερ παγκοσμίως», σημείωσε.