Πλειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία Sun Art Retail Group αποκτά η Alibaba, επενδύοντας 3,6 δισ. δολάρια και κερδίζοντας περαιτέρω έδαφος στην εκτός διαδικτύου, λιανική αγορά της Κίνας.
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου προσβλέπει στην αξιοποίηση της ψηφιακής του παρουσίας για να υποστηρίξει τα 481 υπερμάρκετ της Sun Art και τρία σούπερ μάρκετ μεσαίου μεγέθους στην Κίνα.
Η κίνηση έρχεται καθώς η Alibaba επεκτείνει σταθερά την παρουσία της στον τομέα λιανικής πώλησης εκτός διαδικτύου στην Κίνα, καθώς επιβραδύνεται η ανάπτυξη του παραδοσιακού ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Alibaba, η οποία είχε ήδη το 21% της Sun Art, θα αυξήσει το μερίδιό της σε περίπου 72%.