Βρήκαν νέο σφάλμα στο λογισμικό του Boeing
Μία μέρα μετά την δημοσιοποίηση του πορίσματος των εμπειρογνωμόνων που «δείχνει» ότι τα αίτια της πολύνεκρης πτώσης αεροσκάφους στην Αιθιοπία εντοπίζονται σε λάθος της κατασκευαστικής εταιρείας, η Boeing προβαίνει στην παραδοχή ότι υπήρχαν δύο σφάλματα στο λογισμικό των αεροσκαφών.
Μετά την χθεσινή δημοσίευση προκαταρκτικού πορίσματος του αιθιοπικού υπουργείου Μεταφορών για τα αίτια συντριβής του Boeing 737 Max στις 10 Μαρτίου με 157 νεκρούς, η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing παραδέχθηκε και επιπλέον πιθανό "λάθος" στο λογισμικό του αεροσκάφους, το οποίο, όπως σημειώνεται «πρέπει να διορθωθεί».
Εκπρόσωπος της αμερικανικής εταιρίας διαβεβαίωσε την Πέμπτη ότι το λάθος δεν σχετίζεται με το σύστημα σταθεροποίησης MCAS και ότι η Boeing έχει βρει ήδη τη λύση στο ζήτημα.
Λίγο νωρίτερα o επικεφαλής της Boeing Ντένις Μάιλενμπεργκ είχε παραδεχθεί για πρώτη φορά με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι υπάρχουν προβλήματα με το σύστημα MCAS, επιβεβαιώνοντας τα σενάρια που αποδίδουν και τις δύο πρόσφατες συντριβές 737 νέας γενιάς σε Αιθιοπία και Ινδονησία στο λογισμικό των αεροσκαφών.
Το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων για την τραγωδία στην Αιθιοπία
«Το πλήρωμα εκτέλεσε όλες τις διαδικασίες που επανειλημμένως είχε παράσχει ο κατασκευαστής αλλά δεν ήταν σε θέση να ελέγξουν το αεροσκάφος», ανακοίνωσε η υπουργός Μεταφορών της Αιθιοπίας, Νταγκμαβίτ Μόγκες.
Πρόσθεσε δε ότι το αεροπλάνο ήταν σε καλή κατάσταση και η απογείωσή του ήταν «φυσιολογική» πριν την συντριβή του στις 10 Μαρτίου περίπου 50 χλμ. νοτιοανατολικά της Αντίς Αμπέμπα, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τις ζωές τους 157 άνθρωποι.
Το υπουργείο Μεταφορών είπε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η κάποιο ξένο αντικείμενο είχε χτυπήσει την πτήση 302 μετά την απογείωση. Βάσει των δεδομένων από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους δεν υπάρχει λόγος να πιστεύεται ότι ένα πουλί ή κάποιο άλλο αντικείμενο χτύπησε το Boeing ή κάποια από τις μηχανές του.