Οι καταναλωτές εμφανίζονται περισσότερο απαισιόδοξοι για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση και λιγότερο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες αγορές, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών GfK.
Σε χαμηλό τεσσάρων ετών υποχώρησε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στο Ηνωμένο Βασίλειο για το Δεκέμβριο, όπως προκύπτει από έρευνα της GfK U.K. Ltd.
Ειδικότερα, ο δείκτης εμπιστοσύνης υποχώρησε τον Δεκέμβριο στο -13 από -12 τον προηγούμενο μήνα, διολισθαίνοντας σε χαμηλό τεσσάρων ετών. Ο δείκτης είχε υποχωρήσει 2 μονάδες τον Νοέμβριο.
Οι καταναλωτές εμφανίζονται περισσότερο απαισιόδοξοι για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση και λιγότερο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες αγορές.
«Θα πρέπει οι καταναλωτές να δουν που πάνε οι διαπραγματεύσεις για το Brexit και πόσο γρήγορα το κόστος δανεισμού θα αυξηθεί για να αναστραφεί αυτή η καθοδική τάση στη ψυχολογία», αναφέρει ο Τζός Στάτον της GfK.